Müügi- ja kasutustingimused

ÜLDTINGIMUSED

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest www.moemeka.ee ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

LEPINGU SÕLMIMINE

MOEMEKA OÜ ja kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest MOEMEKA OÜ arvelduskontole. Tooteid enne müügilepingu jõustumist ei broneerita.

HIND

MOEMEKA OÜ-s müüdavate toodete hinnad on märgitud tootelehtedel. Kõikide toodete hinnad on esitatud eurodes. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind.

Toodete hindadele lisandub tellimusele ka postikulu.

TELLIMUSTE VORMISTAMINE

Toodete tellimuseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.

Ostukorvis olevate toodete koguseid on võimalik muuta, kirjutades koguse lahtisse soovitud toodete arvu. Tooteid saate ostukorvist eemaldada vajutades samal real asuvale ristile.

Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis.

Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule "vormista tellimus". Kui olete juba moemeka.ee kasutaja, siis logige kontole sisse. Kui tellite tooteid esimest korda, siis registreerige uus konto.

Tellimuse kinnitamiseks vajutage nupule "maksma", seejärel vormistatakse Teile ettemaksuarve, mille saate tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  1. Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
  2. VISA/MASTERCARD kaardimaksed.

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule "Tagasi kaupmehe juurde".

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest MOEMEKA OÜ arvelduskontole. 

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Tellimuste kinnitus ja arve koopia saadetakse Teie e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata "Minu konto" ikooni alt.

Tooted postitame Teile pärast arve tasumist.

KOHALETOIMETAMINE

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome, Läti ja Leedu.

Kaup toimetatakse tellijani koostööpartnerite Itella SmartPOST OÜ, DPD Eesti AS või Eesti Post AS (Omniva) vahendusel vastavalt tellija poolt valitud kohaletoimetamise viisile läbi pakiautomaadi teenuse (SmartPOST, Omniva, DPD pakiautomaadid). Transport pakiautomaati maksab 3 EUR (hind sisaldab käibemaksu 20%). Kauba saatmiskulu kannab ostja.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Riigipühade  ajal või nädalavahetustel tehtud tellimused jõuavad kliendini maksimaalselt 5 tööpäeva jooksul. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 7 tööpäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel (nt ettetellimisega tooted) jõuab kaup kliendini 14-20 tööpäeva jooksul alates tellimise soovi kinnitamisest. Antud juhul saadetakse kliendile arve alles siis kui kaup on Moemeka.ee laos ning edasiselt sõltub kauba välja saatmine juba vastavalt arve tasumise kiirusest ning jõuab kliendini 3 tööpäeva jooksul.

Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS teatega, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta ning hoiutähtaja lõppu. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva, seejärel saadetakse toode tagasi e-poele. Juhul, kui klient soovib pakki uuesti pakiautomaati tellida, tuleb ühendust võtta moemeka.ee klienditeenindusega, sõlmida kokkulepped ning tuleb tasuda uuesti saatekulu.

Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Moemeka.ee ei vastuta tooodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.

Tellides kaupu väljapoole Eesti Vabariigi territooriumi eeltoodud kohaletoimetamise viisid ja -hinnad ei kehti. Sellisel juhul lepitakse kaupade kohaletoimetamise viis ja hind kokku e-maili vahendusel.

TOODETE SAADAVUS

MOEMEKA OÜ teeb kõik võimaliku, et e-poes märgitud laoseisud vastaksid tegelikkusele, kuid võib tekkida olukord, kus tootelehel märgitud laoseis ei ole õige. Kui oled tellinud toote, mis on tegelikult otsa saanud, siis võtame Sinuga esimesel võimalusel ühendust ning lepime kokku kõige sobivama lahenduse.

TAGASTAMINE

MOEMEKA OÜ-st ostetud tooteid on võimalik tagastada 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Toode peab olema postitatud Itella SmartPost, Omniva või DPD pakiautomaadi vahendusel MOEMEKA OÜ -le (tel. 56 977 332) PEETRI SELVERIS (Harjumaa) asuvasse automaati 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest.

Esita tagastamise avaldus

Kaupade tagastamiseks täida ära taganemisavaldus (vormi leiad peale vajutades). Täidetud dokument edasta koos tagastatava kaubaga Moemekale. 


Moemeka OÜ tagastab ostjale kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates tagastatava kauba kättesaamisest või ostja poolt tõendi esitamisest, et ta on asja tagasi saatnud.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Lepingust taganemiseks loetakse ka juhud, kus ei võta kaupa välja postiautomaadist 7 kalendripäeva jooksul. Tagastame sellistel juhtudel ostusumma koos postikuluga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Juhul kui klient on kasutanud taganemisõigust, olles kaupa kasutanud kauem, kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, peab klient vastutama kauba väärtuse mis tahes vähenemise eest. Samuti, kui kaup on tagastatud kahjustunult või kasutatult (ei ole siltidega, ei ole originaalpakendis või ei ole korralikult pakitud) on MOEMEKA OÜ-l õigus nõuda vastavalt juhtumile toote väärtuse vähenemise hüvitamist kliendilt.

ERITINGIMUSED

Kui tagastatav toode (ja toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud MOEMEKA OÜ-st või toote mittesihipärasest kasutamisest, on MOEMEKA OÜ-l õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Sinu poolt toote eest tasutud ning Sulle tagastamisele kuuluva summaga.

Tasaarvestamiseks saadab MOEMEKA OÜ Sulle avalduse. Kui selgub, et toodet on kasutatud, juhindub MOEMEKA OÜ mõistliku kasutuse põhimõttest – kui kauba sobimatuses veendumiseks tuli seda proovida, loetakse kaup mittekasutatuks.

MOEMEKA OÜ-l on õigus tasaarvestada kasutamisest tingitud toote väärtuse vähenemine Sinu poolt toote eest tasutud ning Sulle tagastamisele kuuluva summaga.

Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lõike 4 punktidele 2, 3 ja 41 ei kehti taganemisõigus sellistele lepingutele, mille esemeks on kaup, mis polnud varem valmis ja valmistati tarbija isiklikke vajadusi arvestades või tarbija esitatud tingimuste kohaselt, ning taganemisõigus lõpeb ennetähtaegselt, kui kaubad antakse üle suletud pakendis, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ja pakend on pärast kohaletoimetamist avatud.

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Kui ostjal on MOEMEKA OÜ osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@moemeka.ee või helistada telefonil  56 200 069.

MOEMEKA OÜ-l on vastavalt Tarbijakaitseseadusele kohustus vastata kirjalikult 15 päeva jooksul.

Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole (aadress Endla 10A, 10122 Tallinn; telefon 6 201 707; e-post avaldus@komisjon.ee; veebileht  http://www.komisjon.ee/et) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse.

Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr

Ostja saab lepingu eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitse vahendile. Vastavalt VÕS § 101. Õiguskaitsevahendid kohustuse rikkumise korral
(1) Kui võlgnik on kohustust rikkunud, võib võlausaldaja:
1) nõuda kohustuse täitmist;
2) oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda;
3) nõuda kahju hüvitamist;
4) taganeda lepingust või öelda leping üles;
5) alandada hinda;
6) rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist

VASTUTUS

MOEMEKA OÜ vastutab Sinu ees ning Sina vastutad MOEMEKA OÜ ees teisele poolele käesoleva lepingu tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

MOEMEKA OÜ vastutab Sinu eest toote müügihinna ulatuses. MOEMEKA OÜ ei võta vastutust puudusega toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine.

MOEMEKA OÜ vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega (VÕS § 218 lg 2).

PRIVAATSUS

MOEMEKA OÜ e-poe kasutamise ning lehel püsimisega annad selge ja teadliku nõusoleku MOEMEKA OÜ-le enda isikuandmete töötlemiseks ning parima veebikogemuse tarbeks vajalike küpsiste kasutamiseks käesolevas lepingus sätestatud tingimustel.

MOEMEKA OÜ-le teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja toodete pakkumiseks. MOEMEKA OÜ saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades www.moemeka.ee veebilehel enda e-maili aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid. Samuti on kliendil õigus igal hetkel küsida infot meie poolt kogutavate andmete kohta – oleme sulle alati nõu ja jõuga abiks.

Sinu isikuandmeid, mis on vajalikud kauba kätte toimetamiseks, edastatakse kulleriteenust osutavale ettevõttele üksnes hädavajalikus ulatuses. Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega. MOEMEKA OÜ kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele või kasutama isikuandmeid seaduse või käesoleva lepinguga vastuolus.

Võid olla kindel, et meie ostukeskkond on turvaline  - MOEMEKA OÜ e-poes on kasutusel turvalise makse süsteem, mis ei võimalda tegeleda kaardipettustega.

Et saada detailsem ülevaade Moemeka privaatsustingimustest, loe siit.

TINGIMUSTE MUUTMINE

MOEMEKA OÜ-l on õigus e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesoleva lepingu tingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama.

Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel www.moemeka.ee. Kui Sa edastasid oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse MOEMEKA OÜ ja Sinu vahel tekkinud õigussuhtele Sinu poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevat lepingu tingimustes on ette nähtud teisiti.

Toode on lisatud soovinimekirja
Tooted lisati võrdlusse